Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020

ΟΜΟΓΕΝΗΣ ΜΙΛΑ ΣΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE: ΜΕ ΕΣΩΣΕ Η ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΡΙΑ- ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΜΕ ΚΟΡΟΝΟΙΟ



ΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE: Συγκλονιστική επιστολή απέστειλε ο Ελληνας ομογενής από την Αυστραλία Γεράσιμος (JERY KARR) Καράμπελας από το Λεωνίδειο Αρκαδίας που αφηγείται πως του εμφανιστηκε η θαυματουργή Παναγία Παρηγορήτρια.

Τον προηγούμενο Σεπτέμβριο διαγνώσθηκα στο πρώτο test θετικός στον κορονοιο. Στην αρχή για τις πρωτες εβδομάδες είχα μετριο πυρετο και σχετικά ήπια συμπτώματα ενώ αυτομάτως έθεσα εαυτόν σε καραντίνα στο σπίτι μου στο προάστιο Camden Council, του Σίδνεϊ.

Ενώ αρχικά έπεσε ο πυρετός και ένιωθα πως έγινα καλύτερα, τελη Σεπτεμβρίου άρχισα να έχω ξαφνικά εντονο βήχα, 39αρια, κρυαδες και αδυναμία στην αναπνοη.

Ετσι τα παιδιά μου αποφασισαν να κανουμε την εισαγωγή στην κλινική Albury Wodonga Health Clinic του Σίδνεϊ.

Με βαλανε στον αναπνευστήρα και ήμουν προετοιμασμενος και φοβισμενος πως θα μεινω μεσα αρκετό καιρό.

Απογευμα Τρίτης 29 Οκτωβρίου κοιμόμουν και ξαφνικά ανοιγει η πορτα και αντί για την νοσηλευτρια που με φροντιζε είδα μια ουρανια μορφή, ένα άγιο προσωπο που έμοιαζε με την Παναγια μας. Εκπληκτος γεμάτος δεος τη ρωτω ποια είναι και μου είπε : Είμαι η Παναγια η Παρηγορήτρια και ήρθα να σε πάρω από εδώ.

Προσπάθησα να σηκωθώ αλλά ένιωθα πως το σώμα μου είχε παγώσει και ένιωθα πως ονειρευομαι.

Την άλλη μερα το διηγουμαι στα παιδια μου τα οποία εκπληκτα μου είπαν πως η αδερφή μου η Σταυρούλα που μενει στο Γουδη στην Αθήνα είχε παει προχθες στην θαυματουργή Παναγία Παρηγορήτρια στο Βύρωνα που δακρύζει ασταματητα και ελαβε ευλογια για μένα και έδωσε το όνομα μου στις παρακλήσεις.

Σε λίγες ημέρες έγινα καλά και οι γιατροί αποφάσισαν να πάρω εξιτήριο από το νοσοκομείο.

Από τοτε έδωσα όρκο και έβαλα ταμα να έρθω στην Ελλάδα και να επισκεφθώ τη θαυματουργή Παναγία Παρηγορήτρια.

Γεράσιμος (JERY KARR) Καράμπελας





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου