Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018

Για σένα εμπιστεύομαι τη ζωή μου

Για σένα εμπιστεύομαι τη ζωή μου για προστασία και, σε σένα, αλλάζω το Θεό, θέτω κάθε ελπίδα της σωτηρίας μου, 0 Κυρία και Παναγία Θεοτόκος.

Εγώ, ο δούλος σου, σε προσεύχεσαι, δεν περιφρονείς τον εαυτό μου που έχουν πολλές αμαρτίες, αλλά βλέπει τη θλίψη μου και την αμηχανία μου πάνω σ 'αυτούς και μου δίνουν ανακούφιση και παρηγοριά, για να μην πεθάνω μέχρι το τέλος.

Τεντώστε το δεξί σας χέρι, καθαρό, να με σηκώσετε από το βρωμιά των πράξεών μου και να με τοποθετήσετε στο καθαρό βοσκό των εντολών του Χριστού, του Βασιλιά και του Θεού μου, για να μπορέσω να ενεργήσω πάντα με δύναμη. Με παραδώστε, κυρία, από τις τρομερές αμαρτίες μου και από τη μητρική σας μεσολάβηση ενώπιον του Υιού και του Θεού σας στείλεις μετάνοια για σωτηρία. Εκείνος που έδειξε το άφωτο Φως, φωτίζει το πνευματικό μου σκοτάδι και την αμαρτωλότητα που βρίσκεται εκεί.

0 χαρά μου, παραδώστε μου από τους αόρατους εχθρούς που με περιβάλλουν. γιατί οι αμαρτίες μου είναι πολλές και είναι βαριές, οι εχθροί μου είναι πολύ άγριοι, ο θάνατος είναι πλησίον, η συνείδησή μου με κατηγορεί, η φλογερή Γένενα με Με τρομοκρατεί, ο ανούργιος σκώληκας, το σκάνισμα των δοντιών, το εξωτερικό σκοτάδι του Τάρταρου με φέρνουν να τρέμουν, επειδή προσπαθούν να με πάρουν μέσα από τα κακά μου πράγματα. Αλίμονο είμαι εγώ! Τι θα κάνω τότε και σε ποιον θα φύγω, για να σωθεί η ψυχή μου;

Σε μόνο σου, τη γλυκιά Θεοτόκο Μαρία, που υφάς γλυκά την πικρία του θανάτου για εκείνους που ελπίζουν σε σένα και που ελευθερώνει εκείνους που φωνάζουν σε σένα από τη φοβερή Γκεέννα. Μου βοηθάς επίσης, όλοι καλός, γιατί τότε δεν θα έχω άλλη βοήθεια εκτός από σένα, όλοι υποψιάζομαι. Εξοικονομήστε με, λοιπόν, από τη φρίκη της ώρας του θανάτου και την αγριότητα των δαίμων.

Εξοικονομήστε μου από τη δύναμη των κακών πνευμάτων στις δοκιμές του αέρα μετά το θάνατο: Αποκαλύψτε, σε παρακαλώ, να μου αποκαλύψεις την πιο ακτινοβόλο παρουσία σου, κύριε, και δεν με εγκαταλείπεις τον αβοήθητο. 0 συμπονετική μητέρα! Περπατήστε προς το έλεος προς εμένα, που στερήθηκα από το έλεος μου από τις πράξεις μου και το παρακαλώ να τον παρακαλέσετε με τον άνθρωπο που εσύ έπρεπε να φέρεις με τη σάρκα, ακόμα και τον Χριστό, τον Θεό και τον Σωτήρα μας, που έριξε το πιο αγνό αίμα Του στο σταυρό, λάβετε τη συγχώρεση των αμαρτιών και την αιώνια σωτηρία και δοξάζετε την ανυπόληπτη συμπόνια σας, την Θεοτόκο και την ευσπλαχνική σας ανάμειξη, μέσα από αιώνες αιώνες. Αμήν.





Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: "ΕΔΩ"