Παρασκευή 24 Αυγούστου 2018

Τώρα, παιδιά μου, θέλω να σας ρωτήσω τα εξής και να μου πείτε την αλήθεια:

Τώρα, παιδιά μου, θέλω να σας ρωτήσω τα εξής και να μου πείτε την αλήθεια: Ποιος αγαπάτε; Ο Θεός ή ο διάβολος; Αναμφισβήτητα, θα πείτε ότι αγαπάτε το Θεό ..

Ας δούμε αν αυτή η αγάπη για τον Θεό είναι σωστή και τέλεια ή αν είναι ανεπαρκής και χρειάζεται κάτι άλλο; Πώς μπορούμε να το προσδιορίσουμε αυτό; Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα παιδί.


Σ 'αγαπώ, σε σέβομαι και λέω καλά σε άλλους για εσένα. Όμως, χτύπησα το παιδί σου, το βάζω στην άκρη, μιλάω άσχημα γι 'αυτόν σε άλλους, παίρνω το φαγητό του και το τρώω, παίρνω τα ρούχα του και τα φορώ.

Μου φαίνεται ότι αυτό δεν είναι πραγματική αγάπη. Αν αγαπάμε τον πατέρα, πρέπει επίσης να αγαπάμε το παιδί του.

Ομοίως, όποιος αγαπά τον Θεό πρέπει επίσης να αγαπά τον αδελφό του, τον συντροφιά του Χριστιανό. Επειδή όλοι έχουμε έναν πατέρα: Θεό. Έχουμε μια πίστη και ένα βάπτισμα. Συνηθούμε από τα ίδια Ιερά Μυστήρια. Έχουμε ένα κεφάλι: τον Χριστό μας. Έχουμε μια πίστη, έναν νόμο, μία λατρεία και είμαστε όλοι αδελφοί.

Επιπλέον, τα παιδιά μου, πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι η αγάπη έχει δύο ιδιότητες. Ο ένας ενισχύει τον άνθρωπο να κάνει καλό. ο άλλος τον εμποδίζει να κάνει το κακό. Ας υποθέσουμε, παιδιά μου, ότι έχω ένα ψωμί ψωμί για φαγητό και πόσιμο νερό, αλλά δεν έχετε τίποτα.

Η αγάπη μου λέει: "Μην τρώτε μόνο το ψωμί σας, αλλά δώστε μερικά από αυτά στα αδέλφια σας και στη συνέχεια φάτε τα υπόλοιπα." Έχω ρούχα για να φορέσω. Η αγάπη μου λέει: "Δώστε ένα από τα ρούχα σας στον αδερφό σας και κρατήστε το άλλο να φορέσει." Είμαι έτοιμος να ανοίξω το στόμα μου για να επικρίνω, να σας ψέψω, να σας ξεγελάσω. Μόλις σκέφτομαι την αγάπη, παραλύει τα χείλη μου και δεν μου επιτρέπει να σας παραπλανήσω.

Είμαι έτοιμος να τεντώσω τα χέρια μου για να κλέψω τα υπάρχοντά σας, τα χρήματά σας, όλα όσα έχετε. Η αγάπη, όμως, δεν μου επιτρέπει να πάρω τίποτα. Βλέπεις, αδελφοί μου, τι είδους αγάπη περιέχει;

Άγιος Κοσμάς Αιτωλός

από το blog του Agapi en Xristo

Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: "ΕΔΩ"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου