σε τόνωση θυμό, γεμάτο ειρήνη για την επίλυση προβλημάτων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σχετίζονται με την πίστη.
Στο έκτο αιώνα, στην Παλαιστινιακή Γάζα ήταν ένα μοναστήρι, το οποίο ήταν το σπίτι των δύο ιερών ερημίτες, και John Βαρσανούφιου Θα υπηρέτησε ως πνευματικός διευθυντές, όχι μόνο για άλλους μοναχούς - περισσότερο ή λιγότερο των αγίων - αλλά και για όλους εκείνους που ήρθε προς τα εμπρός σε αυτά. Ιερά άνδρες, ωστόσο, είχε κάποια κανόνα σιδήρου, η οποία πεισματικά προειδοποίησε: δεν συναντήθηκε με κανέναν, και τυχόν απορίες θα πρέπει να απευθύνονται σε αυτούς εγγράφως. Ασκητές αφού άκουσε το ζήτημα που περιγράφεται στην επιστολή, γραμμένη από ανάγκη. Μια συλλογή από αυτά τα γράμματα (σχεδόν 850!) Ευτυχώς επιβίωσαν στην εποχή μας. Και αυτά είναι το Συμβούλιο σχεδόν σε κάθε θέμα: πώς να κυνηγήσει τις ακρίδες? και συγχωρεί τον εχθρό? ή επιτρέπεται να κοιμηθεί στο μαξιλάρι και το άλεσμα δημητριακών ή ένα Εβραίο.
Όπως μπορείτε να δείτε ευσεβείς κάτοικοι της Γάζας Θεού αντιμετωπίζεται πολύ σοβαρά.
Ωστόσο, θα μπορούσαμε να δούμε για τον εαυτό τους τη σοφία των αγίων ανδρών, διαβάστε προσεκτικά την παρακάτω επιστολή. Ξεκινά με μια περίληψη των ερωτήσεων που απευθύνονται στο ερημίτης.
Όταν βλέπω ότι κάποιος προσβάλλει τη θρησκεία και βλασφημήσει ενάντια στο άγιο πίστη, λόγω του ζήλου μου ξέσπασε εναντίον του. Τι είναι αυτό;
Ερωτών έλαβε αυτή την απάντηση:
Ακούσατε ακριβώς ότι η βελτίωση δεν έρχεται από το κακό, αλλά από καλή. Με ευγένεια και την ανεκτικότητα, ώστε να μιλήσει, προειδοποιώντας τον ότι ύβρεις, τον φόβο του Θεού. Αλλά αν δείτε ότι σαλεύει, τίποτα δεν ανήκει σε αυτόν να μιλήσει.
Διαβάζοντας αυτό, είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι το διοικητικό συμβούλιο προέρχονται από τον έκτο αιώνα. Έχει κανείς την εντύπωση ότι μόλις ήρθε από την πένα κάποιου κουρασμένος συνεχείς διαφωνίες άγιος άνθρωπος. Εν τω μεταξύ, η βελτίωση έρχεται μέσα από καλό, όχι για το κακό, θυμό γεννά οργή, εκδίκηση - εκδίκηση. Γεμάτη θυμό, ακόμη και υπερασπίζεται μια δίκαιη υπόθεση φέρνει τρομερές συνέπειες. Αυτό μπορεί να απεικονισθεί με ένα άλλο παράδειγμα από την ζωή των μοναχών, αυτή τη φορά το Αιγυπτιακό.
Υπήρχαν ιστορίες της αιγυπτιακής Abba Makarym που περπάτησε ποτέ στην Sketis την έρημο κοντά Nitrii, και όταν ήταν κοντά, είπε στο μαθητή του: «Πήγαινε λίγο δρόμο μπροστά μου» Ένας φοιτητής έτσι πήγε μπροστά και συνάντησε μια παγανιστική ιερέα. Φώναξα σε αυτόν: «Hey, hey, ο Σατανάς, όπου μια τέτοια βιασύνη;» - και αυτό αποδείχθηκε από το δρόμο, αφήνοντας τον μισοπεθαμένο έσπασε, και στη συνέχεια πήρε το ραβδί του και έτρεξε μακριά.
Λίγο μετά, συνάντησε Abba του Μακαρίου και του είπε: «Καλή τύχη, εργαζόμενος, καλή τύχη!» Ήταν έκπληξη και πήγε προς το μέρος του και ρώτησε: «Αυτό που βλέπετε σε μένα το καλό που Χαιρετώ;» Ο γέρος απάντησε: «Βλέπω σας κουρασμένος, και δεν ξέρετε ότι δούλευαν μάταια. " Και είπε, «Και χαιρετισμό σας με σόκαρε και κατάλαβα ότι ανήκεις στο Θεό. Πριν γνώρισα έναν άλλο μοναχό, το κακό που με έχει προσβάλει και να νικήσει το θάνατο. " Ο γέρος κατάλαβε ότι ήταν μαθητής του. Και ο ιερέας έπιασε από τα πόδια του και είπε: «Μην αφήσετε να σας πάει μέχρι που δεν συμφωνείτε μαζί μου και να κάνει έναν μοναχό!» Και πήγαν μαζί στο σημείο όπου ο άνθρωπος να ορίσει τον αδελφό και τον μετέφερε στην εκκλησία στην έρημο. Και όλοι ήταν έκπληκτοι στη θέα του ιερέα, και τον έκανε έναν μοναχό, και πολλά από τα έθνη εξαιτίας του ήταν χριστιανοί. Abba Μακάριος συνήθιζε να λέει, έτσι ώστε η κακή λέξη και να κάνει καλό κακό και η καλή κουβέντα κάνει καλό και το κακό.
Τα λόγια του Αγίου Παύλος ξεπεράσουν το κακό με το καλό μας συνδέουν σήμερα με το ευλογημένο ιερέα Γέρζι Ποπιελούσκο . Αλλά εδώ και αιώνες, που ενέπνευσε τους ανθρώπους σε τόνωση θυμό, γεμάτο ειρήνη για την επίλυση προβλημάτων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σχετίζονται με την πίστη. Οι μοναχοί ήταν πεπεισμένοι ότι ο θυμός είναι ένα πάθος που μας κάνει τυφλούς και δεν μπορούν να δουν τον Θεό σε άλλους. Μπορεί προσευχές τους έχουν να μας προστατεύονται από την τύφλωση ...
πηγη
πηγη
Το oliiorthodoxia.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των
επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων – απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε
πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail oliiorthodoxia@gmail.com έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα
υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, emails,
υβριστικά ή συκοφαντικά, αλλά και αυτά που παραπέμπουν σε διαφήμιση θα
αφαιρούνται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου